Fordítás

Donhu

Véleményeim, avagy ezt haluzom nap mint nap. Kommentáljatok mindent! Kíváncsi vagyok a véleményeitekre!

Utolsó kommentek

  • Gergő Lőrinczy: @Bandris33: Most lehet hogy nem ide tartozik, de mennyi 21 milliónak az egy tizede? (2017.07.15. 04:29) Lottó nyerési esélyek.
  • Gergő Lőrinczy: *Az utolsó mondatot azt hülyeségből írtam. (2017.02.04. 14:44) Lottó nyerési esélyek.
  • Gergő Lőrinczy: Hogy van a Puttó nyerési esélye? Mert én ki akarom számolni ha van egy 2 mezős játék. (2017.02.04. 14:39) Lottó nyerési esélyek.
  • L.A.M.: @L.A.M.: Basszus, hülye vagyok, a kérdés végét visszavontam. Nem 45-ből kell ötöt eltaláni, hane... (2016.12.03. 00:42) Lottó nyerési esélyek.
  • L.A.M.: @Bandris33: Hátha még olvasod ezt a blogot. Nekem az Eurojackpot esélyeivel van problémám. Az öt... (2016.12.03. 00:37) Lottó nyerési esélyek.
  • Utolsó 20

MKB, monitorcica, politika.

2007.04.05. 22:59 | Bandris33 | Szólj hozzá!

Címkék: vicces érdekesség forrongásaim

Az MKB reklámjában csak engem zavar, hogy egy bank azzal reklámozza magát, hogy mindent el tud intézni, meg szereti a kihívásokat, és ezeket azzal szándékozik kimutatni, hogy 10 éves gyerekek leckéjét írja meg, ha nem talál bele a papírkosárba egy galacsinnal?
"Ha nem találok bele, megcsinálom a leckéteket!". "Mert mi szeretjük a kihívásokat!". Hát vazzeg baromi nagy kihívás egy bankárnak (talánértelmiséginek) megírni az általános iskolás ötödikesek leckéjét.
Apropó reklám: a Szőke Bandi és a Badár Sanyi akkorát alakítanak a UPC-s reklámban, amilyet régen láttam már. Őszintén megnevettet. Már csak egy kimerevített kép kellene, amikor épp "menedzseressen van öltözve".

Politika: Lemondott Molnár Lajos, aki egészségügyi reformoknak nevezi azokat az állatságokat, amiket az egészségügyben művelt. Nem mondom, hogy nem kellenek átalakítások, de talán valami hatástanulmány, esetleg egyeztetés az érintettekkel, szakmai érvek, stb.. Nem csak az orvosoknak és a gyógyszerészeknek nyílt ki a T-34-es a zsebükben, hanem szerintem az átlag Magyar polgárnak is.

Monitor cica. imádja a felszálló meleget és gondolom az elektromágneses viharokat a képcsőben. Sajna nem tudtam lefényképezni ahogy alszik, de a hátán feküdt, bal hátsó és jobb első lábát és a fejét lelógatva aludt. Kb 1.8 m magasságba. Kérdezem a tunning boltost, (mert hogy övé a macska és bent lakik a boltba (J&T)), hogy nem szokott leesni. Erre mintha természetes lenne, közölte, hogy dehogynem, akkor simán viszi a gyertyákat, égőket, apró kütyüket a polcról. Vagy megesik, hogy a pénztárgépen sétál keresztül, és volt már, hogy 800 ezer feletti összeget sikerült beütnie. Állatság tudom. 

A bejegyzés trackback címe:

https://donhu.blog.hu/api/trackback/id/tr4455159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása