Fordítás

Donhu

Véleményeim, avagy ezt haluzom nap mint nap. Kommentáljatok mindent! Kíváncsi vagyok a véleményeitekre!

Utolsó kommentek

  • Gergő Lőrinczy: @Bandris33: Most lehet hogy nem ide tartozik, de mennyi 21 milliónak az egy tizede? (2017.07.15. 04:29) Lottó nyerési esélyek.
  • Gergő Lőrinczy: *Az utolsó mondatot azt hülyeségből írtam. (2017.02.04. 14:44) Lottó nyerési esélyek.
  • Gergő Lőrinczy: Hogy van a Puttó nyerési esélye? Mert én ki akarom számolni ha van egy 2 mezős játék. (2017.02.04. 14:39) Lottó nyerési esélyek.
  • L.A.M.: @L.A.M.: Basszus, hülye vagyok, a kérdés végét visszavontam. Nem 45-ből kell ötöt eltaláni, hane... (2016.12.03. 00:42) Lottó nyerési esélyek.
  • L.A.M.: @Bandris33: Hátha még olvasod ezt a blogot. Nekem az Eurojackpot esélyeivel van problémám. Az öt... (2016.12.03. 00:37) Lottó nyerési esélyek.
  • Utolsó 20

Kukások

2007.01.03. 11:12 | Bandris33 | Szólj hozzá!

Címkék: forrongásaim

Valamelyik nap beállított 2 szakadt ember, és azt mondták, hogy ők a kukások, és boldog új évet kívánnak. Mondom, köszönöm, és viszont kívánom. Erre be akartam csukni az ajtót, mire a bátrabb ember hirtelen azt mondta, hogy ilyenkor ők szoktak kapni valami kis pénzt. Erre én azt mondtam, hogy értem, de mivel én csak itt vendég vagyok, a tulaj nincs itthon, ezért csak viszont kívánni tudom a jókívánságokat. Azzal becsuktam az ajtót. Pedig egész mást kellett volna mondanom. Mondjuk ezt: "Uraim, én önöket nem ismerem, sosem láttuk egymást. Régen én is mentem lakásról lakásra némi kis pénzért, de akkor húsvét volt, verset is mondtam, meg kölnit is locsoltam, és még ismertem is az összes "áldozatomat". Tehát addig álljanak tovább, míg jókedvemben vagyok..". Egyszerűen nem értem, hogy van képük ilyet csinálni. Vagy jövőre várjam többek között a UPC-seket, a vizeseket, a gázost, a közös képviselőt, a mobil szolgáltatómat, stb? Mert ha még azt mondanám, hogy egy családi házas környéken, az ember tényleg személyesen ismeri a kukást, sőt, néha "bizniszel" is vele, hogy egy extra adag szemetet is vigyen már el, akkor azt esetleg megértem. De így??? Egy panelházban? A lakótelep közepén?

A bejegyzés trackback címe:

https://donhu.blog.hu/api/trackback/id/tr3825662

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása