Fordítás

Donhu

Véleményeim, avagy ezt haluzom nap mint nap. Kommentáljatok mindent! Kíváncsi vagyok a véleményeitekre!

Utolsó kommentek

  • Gergő Lőrinczy: @Bandris33: Most lehet hogy nem ide tartozik, de mennyi 21 milliónak az egy tizede? (2017.07.15. 04:29) Lottó nyerési esélyek.
  • Gergő Lőrinczy: *Az utolsó mondatot azt hülyeségből írtam. (2017.02.04. 14:44) Lottó nyerési esélyek.
  • Gergő Lőrinczy: Hogy van a Puttó nyerési esélye? Mert én ki akarom számolni ha van egy 2 mezős játék. (2017.02.04. 14:39) Lottó nyerési esélyek.
  • L.A.M.: @L.A.M.: Basszus, hülye vagyok, a kérdés végét visszavontam. Nem 45-ből kell ötöt eltaláni, hane... (2016.12.03. 00:42) Lottó nyerési esélyek.
  • L.A.M.: @Bandris33: Hátha még olvasod ezt a blogot. Nekem az Eurojackpot esélyeivel van problémám. Az öt... (2016.12.03. 00:37) Lottó nyerési esélyek.
  • Utolsó 20

Bandi! Valaki nekiáll blogolni!

2007.01.17. 20:37 | Bandris33 | 2 komment

Címkék: forrongásaim

Eszem megáll, hogy nem tudok belépni a blogomhoz. "Régen" úgy tudtam, hogy az inda oldalán beléptem, majd átkattintva a mellette lévő fülre a blog.hu-ra, és ott (mivel először azt írta ki, hogy az oldal nem jeleníthető meg) egyből a frissítésre kattintottam. Persze az asztalon az volt kiírva végig, hogy az oldal nem elérhető, de mégis tudtam mindent szerkeszteni. Mostanában viszont egyáltalán nem tudok belépni így, mert egyszerűen azt írja ki, hogy a jelszó vagy a név nem megfelelő. És kész. Nincs apelláta, ez van, ezt kell szeretni. Most is úgy sikerült, hogy az indába beléptem, majd a saját blogom címét beírva, az összes bejegyzés végén ott virít a "szerkesztés" menü.. Vazzeg, akinek van ötlete, hogy mi lehet a hiba, az szóljon. Thx

A bejegyzés trackback címe:

https://donhu.blog.hu/api/trackback/id/tr129196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sztahanov · http://szevasztok.blog.hu 2007.01.17. 22:54:59

Szorri, dolgozunk rajta, hogy jobb legyen, lesz is.

Andrej · http://www.donhu.freeblog.hu 2007.01.18. 08:02:18

Oh, álmaimban sem mertem gondolni.. mármint, hogy csak beírom mint bejegyzés, és voila! Köszi srácok, de úgy őszintén köszi.
süti beállítások módosítása