Fordítás

Donhu

Véleményeim, avagy ezt haluzom nap mint nap. Kommentáljatok mindent! Kíváncsi vagyok a véleményeitekre!

Utolsó kommentek

  • Gergő Lőrinczy: @Bandris33: Most lehet hogy nem ide tartozik, de mennyi 21 milliónak az egy tizede? (2017.07.15. 04:29) Lottó nyerési esélyek.
  • Gergő Lőrinczy: *Az utolsó mondatot azt hülyeségből írtam. (2017.02.04. 14:44) Lottó nyerési esélyek.
  • Gergő Lőrinczy: Hogy van a Puttó nyerési esélye? Mert én ki akarom számolni ha van egy 2 mezős játék. (2017.02.04. 14:39) Lottó nyerési esélyek.
  • L.A.M.: @L.A.M.: Basszus, hülye vagyok, a kérdés végét visszavontam. Nem 45-ből kell ötöt eltaláni, hane... (2016.12.03. 00:42) Lottó nyerési esélyek.
  • L.A.M.: @Bandris33: Hátha még olvasod ezt a blogot. Nekem az Eurojackpot esélyeivel van problémám. Az öt... (2016.12.03. 00:37) Lottó nyerési esélyek.
  • Utolsó 20

Menedzser.

2007.03.20. 08:57 | Bandris33 | Szólj hozzá!

Címkék: menedzser

Kicsit akadozik a blogírás. Az mehet indoklásnak, hogy hosszú a hétvége volt az oka? Vagyis az, hogy a 4 nap alatt 45 órát dolgoztam? Meg ugye azt is meg kell említenem, hogy előtte szerdán, illetve utána hétfőn reggeltől estig úton voltunk, és Székesfehérvár összes múltiját (ipari vállalatát) végigjártuk.

Ugyan is van egy országos kutatás, amit az egyetem végez, és kérdőíveket kell kitöltetni a termelési igazgatókkal, és a karbantartási vezetőkkel. Elindultunk hát, hogy bekopogjunk minden komolyabb ajtón. Kezdve a Brunswickkel, át a Harmanon (meg a: Győri Édes, Jücllih Glass, Philips, Global Plastik, Denso, Bericap, Visteon, Alcoa, Nehézfém öntöde, Haribo, stb..), egészen az inotai MAL-ig.

Az egészben az a vicces, hogy minél nagyobb egy vállalat, annál könnyebben fogadtak minket. A kisebbek, sokkal akadékoskodóbbak voltak, akár csak a portájuk, a portásaik. Míg a Densonál hömpölyögtek a Japánok, így is előkerítették a termelési igazgatót, és nagyon kedvesen még aznap délután telefonált, hogy kész is vannak vele, mehetünk értük, addig a Global Plastiknál a portás azon nyifogott, hogy ha nincs megbeszélve, akkor nem mehetünk be, nem adhatjuk le a portán a kérdőíveket, max egy telefonszámot adhat meg. Persze 3 percen belül lezsíroztam a termelési dirivel, hogy mehetnek a kérdőívek, hagyjam csak ott a portán, küld érte valakit, és pár napon belül készen lesznek vele.

A bejegyzés trackback címe:

https://donhu.blog.hu/api/trackback/id/tr548629

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása