Fordítás

Donhu

Véleményeim, avagy ezt haluzom nap mint nap. Kommentáljatok mindent! Kíváncsi vagyok a véleményeitekre!

Utolsó kommentek

  • Gergő Lőrinczy: @Bandris33: Most lehet hogy nem ide tartozik, de mennyi 21 milliónak az egy tizede? (2017.07.15. 04:29) Lottó nyerési esélyek.
  • Gergő Lőrinczy: *Az utolsó mondatot azt hülyeségből írtam. (2017.02.04. 14:44) Lottó nyerési esélyek.
  • Gergő Lőrinczy: Hogy van a Puttó nyerési esélye? Mert én ki akarom számolni ha van egy 2 mezős játék. (2017.02.04. 14:39) Lottó nyerési esélyek.
  • L.A.M.: @L.A.M.: Basszus, hülye vagyok, a kérdés végét visszavontam. Nem 45-ből kell ötöt eltaláni, hane... (2016.12.03. 00:42) Lottó nyerési esélyek.
  • L.A.M.: @Bandris33: Hátha még olvasod ezt a blogot. Nekem az Eurojackpot esélyeivel van problémám. Az öt... (2016.12.03. 00:37) Lottó nyerési esélyek.
  • Utolsó 20

Az agyamra megyek..

2007.08.08. 21:29 | Bandris33 | Szólj hozzá!

Címkék: suli

Eltelt ez a nap is. Boldog vagyok. Közelebb jutottam a "talán történik végre valami velem"-hez. Előbb-utóbb.. gondolom.

Egész héten nem dolgoztam
, csak itthon fetrengtem és ettem. Mit ettem, zabáltam! Tele vagyok most is, majd kipukkadok. Minden nap elhatároztam, hogy holnap németet fogok tanulni. Hát ebből semmi nem lett. Még csak melózni sem tudtam egészen eddig. Az egy dolog, hogy hétvégén meló van, de nem bírom ezt az 5 napos pihenőt. Sebaj, holnapra sikerült plusz egy napot átvállalnom a Lajostól. (tudom, hogy fogalmad sincs, ki az a Lajos, de sebaj, ez az én blogom, és én tudom)

Kicsit felhúztam a szemöldököm a minap.
Megláttam, hogy a Dunaújvárosi Főiskola Stahl Judittal hírdeti magát mindjárt Sváby András után. Az oké, hogy Svábytól meg lehet tanulni a kommunikáció egyes részleteit, mert hát ebben dolgozik, mondhatni sikeres. Na de soha nem találnátok ki, hogy Stahl Judittól mit fognak tanulni a tudásra szomjazó diákok. Lehet tippelni.

1, Kommunikáció
. (mivel ő is a médiában dolgozik (igaz médiumnak kellene hívi azt  az egy csatornát, mert mint tudjuk, a médium többesszáma a média. A médiáknak nincs értelme, mert az már a többesszám többesszáma lenne))
2, Főzés. Evidens lenne, hiszen mostanában a főző-showiban lehet vele találkozni.
X, Soha nem találom ki.

Jól tippelt, aki az X-et jelölné be. Elárulom a szemöldökfelvonó titkot: Menedzsment tudományokat fog oktatni.
Idéznék a fősuli honlapjáról: "A kommunikációs képzés után, most a gazdálkodási területen is áttörésre készül a DF" Még azt sem tudtam, hogy a kommunikáció oktatásában is volt már náluk áttörés. De sebaj. Nem szeretnék megbántani senkit, biztosan fantasztikus újítás lesz. Egy biztos! Eddig igen rossz neve volt a menedzser képzésnek Dunaújvárosban. Ki tudja, talán majd most..

A bejegyzés trackback címe:

https://donhu.blog.hu/api/trackback/id/tr59135547

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása