Fordítás

Donhu

Véleményeim, avagy ezt haluzom nap mint nap. Kommentáljatok mindent! Kíváncsi vagyok a véleményeitekre!

Utolsó kommentek

  • Gergő Lőrinczy: @Bandris33: Most lehet hogy nem ide tartozik, de mennyi 21 milliónak az egy tizede? (2017.07.15. 04:29) Lottó nyerési esélyek.
  • Gergő Lőrinczy: *Az utolsó mondatot azt hülyeségből írtam. (2017.02.04. 14:44) Lottó nyerési esélyek.
  • Gergő Lőrinczy: Hogy van a Puttó nyerési esélye? Mert én ki akarom számolni ha van egy 2 mezős játék. (2017.02.04. 14:39) Lottó nyerési esélyek.
  • L.A.M.: @L.A.M.: Basszus, hülye vagyok, a kérdés végét visszavontam. Nem 45-ből kell ötöt eltaláni, hane... (2016.12.03. 00:42) Lottó nyerési esélyek.
  • L.A.M.: @Bandris33: Hátha még olvasod ezt a blogot. Nekem az Eurojackpot esélyeivel van problémám. Az öt... (2016.12.03. 00:37) Lottó nyerési esélyek.
  • Utolsó 20

Travián

2008.03.03. 10:29 | Bandris33 | 4 komment

Címkék: travián

Hallottál már a Traviánról? Még nem kérdezték meg tőled, hogy "van falud a Traviánban?"
Én úgy hallottam róla először, hogy az egyik haverom nagy CS játékos (ha ezt sem tudod, hogy mi, akkor menthetelen vagy: ), és miután 2x kinyírta az ellenfelét késsel, ami elég nagy sértést jelent, a fenti kérdést tette fel neki az illető. Az "igen" válasz után a következő üzenet érkezett: "Akkor holnaptól nem lesz!".

A Travián egy on-line stratégiai játék, ahol 4 nyersanyagot tudsz termelni, vagy elvenni a másiktól, attól függően, hogy kinek van több, fejlettebb katonája. Non stop rendezgetheted a falud életét, alapíthatsz klánokat, töltheted el az idődet a szintén játszó ismerőseiddel, vagy új ismeretségekre tehetsz szert. Ismétlem, stratégiai játék, kő keményen.
Vannak veszélyei. Függő lehetsz. Megeshet, hogy éjszaka a gépeddel alszol, és az aktuális időpontban fel fogsz kelni, hogy a lejáró fejlesztés után újjat indíts (Ugye Gyé?:), vagy betámadd a következő delikvenst, hiszen az ilyenkor úgyis alszik, majd reggel meglátja, hogy mi maradt a falujából...

Ha felkeltettem az érdeklődésedet, akkor a következő címen regisztrálhatsz is, és már nyomathatod az ellenfelek leigázását:

http://www.travian.hu/?uc=hu6_47950

Egy kis segítség, hogy hogyan indulj el:

Az első 3 napban amíg védett vagy, addig annyi bányát építesz 1-esre,
 hogy megjöjjenek a kereskedők az óhazából a támogatással! Ezeken
kívül, ami még kell főépület 3. szint; gyülekezőtér 1. szint, kaszárnya
1. szint! Ekkor már csak vársz, hogy lejárjon a védettség! Mielőtt lejárna,
pár órával előtte belépsz és elkezded legyártani a max katonát, amire
van nyersid, hogy egyből mehess támadni, amint nincs védettség! Ekkor
a lehető legtöbbet fenn lenni és farmolni, akit csak lehet! A nyersiket,
attól függően, hogy mennyit sikerül farmolni
olyan 70:30, ha nagyon sok nyersit szerzel akkor akár 60:40 arányban bányák
kontra katonák költsd el! Ezeken kívül még raktár, magtár amire költs, de csak
akkor, ha már vészes, hogy betelnek a zsákmányoktól és kicsorognának, tehát
azon a szinten legyenek, ami szükséges, nem kell feleslegesen 10.szintre húzni
idejekorán! Még piac, ha nem sikerül kiegyensúlyozottra a termelés és farmolás!
Amíg el nem éred a fa, vas, agyag 150-220 óránkénti termelést, addig nem is
nagyon kell mást építened! Mikor az előbbi termelésszint megvan elkezdhetsz
újabb épületeket lerakni, amik az újabb katonai egységekhez kellenek! Ezt
igazából ahogy érzed, de ne kapkod el, nem kell 2 nap alatt sok új egységet fejleszteni!
4-5 naponta ráérsz újakat csinálni, addig párat tudsz is gyártani mindegyikből!
Mikor elérted az 500-600-as termelési szinteket, akkor már mehetnek a
nyersifokozók (fűrészüzem, malom, stb) plusz rezidencia! Ekkor már lesz jócskán
kultúrpontod is és lassan új falu jöhet, ahhoz kell majd rezidencia 10.
Kb ennyi elég is! Mikor már itt tartasz, lesz neked is saját elképzelésed, ami
nyilván neked jobban fog feküdni, de ez az alap!
Ja meg annyi, hogy követség ráér, ha már valamelyik klán hív!

A leírásért köszönet Guardian Angel -nek.

A bejegyzés trackback címe:

https://donhu.blog.hu/api/trackback/id/tr88363099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Viktor 2008.03.03. 19:49:40

Szerintem meg nyert a Cleveland, mi meg jól kikaptunk! Én nem értem mért nincs az embereknek jobb elfoglaltságuk, mint a számítógépes játékok. Ezt az ember ép ésszel nem bírja felfogni. Jó tudom most Bandi, Gábor, Sippi, Gyéé mind utálni fogtok, de szernintem ez a hülye faluzás egy sz..! Nem akartalak megsérteni bennetek, de nekem sajna ez a véleményem.
De egyébként nem tudom megérteni azokat a fanatikusokat sem, akik azzal vannak elfoglalva egész nap, hogy "Melyik falut igázzam le?" vagy "Hány katonám legyen?" vagy "Hányas szintre lépett a mittudom én mi?"!! Ekkor kérdezem én --> Nincs ezeknek az embereknek jobb dolguk????? Na mindegy! Bármit írok, úgysem változik semmi!

Donhu 2008.03.03. 19:55:05

Mi az, hogy bármit írsz, nem változik semmi? Há majd mindjárt átmegyek, és jól ellátom a bajodat és akkor majd nem lesz kedved írogatni! Ehheheheh... : )))))))))

Gábor 2008.03.04. 18:01:40

Megy ám a keménykedés!

Gery Greyhound · http://www.bestofgyurcsany.hu/news.php 2008.04.16. 08:01:09

Viktor, én meg azt nem értem, hogy képesek egyesek 90 percen keresztül a TV előtt ülni, és nézni ahogy két csapat kerget egy bogyót a füvön :)))

Travian a legjobb!
süti beállítások módosítása