Fordítás

Donhu

Véleményeim, avagy ezt haluzom nap mint nap. Kommentáljatok mindent! Kíváncsi vagyok a véleményeitekre!

Utolsó kommentek

  • Gergő Lőrinczy: @Bandris33: Most lehet hogy nem ide tartozik, de mennyi 21 milliónak az egy tizede? (2017.07.15. 04:29) Lottó nyerési esélyek.
  • Gergő Lőrinczy: *Az utolsó mondatot azt hülyeségből írtam. (2017.02.04. 14:44) Lottó nyerési esélyek.
  • Gergő Lőrinczy: Hogy van a Puttó nyerési esélye? Mert én ki akarom számolni ha van egy 2 mezős játék. (2017.02.04. 14:39) Lottó nyerési esélyek.
  • L.A.M.: @L.A.M.: Basszus, hülye vagyok, a kérdés végét visszavontam. Nem 45-ből kell ötöt eltaláni, hane... (2016.12.03. 00:42) Lottó nyerési esélyek.
  • L.A.M.: @Bandris33: Hátha még olvasod ezt a blogot. Nekem az Eurojackpot esélyeivel van problémám. Az öt... (2016.12.03. 00:37) Lottó nyerési esélyek.
  • Utolsó 20

Mega Piranhaaaa

2012.05.05. 23:09 | Bandris33 | Szólj hozzá!

Címkék: forrongásaim

Éééés megtaláltam!

"Nem hittem, hogy valami még feldobja ma a napomat, de ez a szar, ennek sikerült!"

A címben szereplő gyöngyszemre az RTL klub műsorán találtam rá, mégpedig a következő körülmények között: 

Éppen aludni készültem volna, ami annyit tesz, hogy a Dr. Halál című igaz történeten alapuló filmet néztem (mondjuk úgy, hogy felvételről), és a szemem lecsukódott. Mondom ennek fele sem tréfa, nem szeretném, hogy egész éjjel menjen a laptopom, ezért inkább nyomok egy pause-t, és lecsukom egy mozdulattal. Azzal a lendülettel bekapcsoltam a tévét, mert egy rossz szokásomhoz híven a tv-n szoktam elaludni. Erre éppen a fent említett film ment. Hát nem tudtam aludni. Felültem. Nem hittem a szememnek, még most is sokk hatás alatt vagyok.

Itt egy kép is, ami végleg letaglózott.

Következő
 

 

 

 

 

 

 

 

Itt linkelnem kell a trailert, hogy megértsétek.. Figyeljétek 0:36-nál ahogy a főhős elbánik a piranhákkal, és úgy kb 1 percnél, aminél az álommanók végképp elhagyták a szobámat:

Hát kérdem én, ezt a filmet hova sorolják? Mert ezt még "ZS" kategóriásnak sem lehet nevezni.. Neeeem, ezt mondom nem lehet. Ilyen nincs. Erre pénzt adni, leforgatni, színészeket szerződtetni.. ÉS AZ RTLNEK MEGVENNI ÉS LEVETÍTENI.. egyszerűen gyalázat! Merénylet!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://donhu.blog.hu/api/trackback/id/tr424490803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása