Fordítás

Donhu

Véleményeim, avagy ezt haluzom nap mint nap. Kommentáljatok mindent! Kíváncsi vagyok a véleményeitekre!

Utolsó kommentek

  • Gergő Lőrinczy: @Bandris33: Most lehet hogy nem ide tartozik, de mennyi 21 milliónak az egy tizede? (2017.07.15. 04:29) Lottó nyerési esélyek.
  • Gergő Lőrinczy: *Az utolsó mondatot azt hülyeségből írtam. (2017.02.04. 14:44) Lottó nyerési esélyek.
  • Gergő Lőrinczy: Hogy van a Puttó nyerési esélye? Mert én ki akarom számolni ha van egy 2 mezős játék. (2017.02.04. 14:39) Lottó nyerési esélyek.
  • L.A.M.: @L.A.M.: Basszus, hülye vagyok, a kérdés végét visszavontam. Nem 45-ből kell ötöt eltaláni, hane... (2016.12.03. 00:42) Lottó nyerési esélyek.
  • L.A.M.: @Bandris33: Hátha még olvasod ezt a blogot. Nekem az Eurojackpot esélyeivel van problémám. Az öt... (2016.12.03. 00:37) Lottó nyerési esélyek.
  • Utolsó 20

Tanulós kiborulós szerintem

2007.10.24. 16:22 | Bandris33 | 1 komment

Címkék: suli

Aki olvassa régebb óta ezt a blogot, az tudja, hogy nem szoktam káromkodni. De ez a Kibernetika és rendszeranalízis tantárgy egy kibaszott baromság. Én még ilyen hülyeséget nem láttam. Az egy dolog, hogy nincs benne egyetlen értelmes magyar mondat sem, alannyal, állítmánnyal, stb, de fel nem foghatom mire lesz ez jó nekem. Azt mondják, hogy aki  az első 10 órát végigüli az első sorban, annak talán már derengeni szokott, hogy miről is van szó, de én esküszöm, az első óra alatt nem tudtam 2 mondatnál többet leírni, mert bár magyarul beszélt az előadó, valami olyan összefüggéstelen dolgokról volt szó, hogy fel kellett állnom azzal, hogy én ezt egyszerűen nem tudom megcsinálni. Ha valamin bukik a menedzser diplomám, hát akkor az ez lesz.

A vizsgán (egyébként van belőle szigorlatunk is) az szokott a mentő kérdés lenni, hogy „maga ezt nem is érti, mi?”. És erre a megfelelő válasz az, hogy „fogalmam sincs, hogy miről beszéltem már fél órája, csak bemagoltam”, mire megadják a kettest, mondván hülye menedzser, ne is lássam, menjen innen minél messzebbre.

Csak tudnám, hogy lehetnek ilyen ostobák, hogy ilyen tantárgyat nem valami tudóscsoportnak  teszik kötelezővé (mondjuk nálunk az anyagmérnökök ilyenek, ugyanis a legkeményebb kémiát, fizikát, matematikát, és még ki tudja mit tanulnak), hanem nekünk. 

Utóirat: Megírtuk. A 3 kérdésből 2 volt amire kapásból (+egy kis Gábor segítséggel) tudtam válaszolni. Kérdésenként 10 pont, amit ha reálisan számolok, kb 15 pontomnak kell lennie. Persze majd meglátjuk. Az érdekes, hogy 4 napnyi szenvedés után, már látom, hogy valami rendszer mégis csak van a tantárgyban, és lehet, hogy nem is olyan baromság az egész.

A bejegyzés trackback címe:

https://donhu.blog.hu/api/trackback/id/tr49206112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gábor 2007.10.25. 09:03:55

Valóban nagy szenvedések voltak, de azért ha így utólag belegondolsz megérte, mert azért a vizsgára ennyivel kevesebbet kell megtanulni, meg némi pontot is viszünk rá!
süti beállítások módosítása