Fordítás

Donhu

Véleményeim, avagy ezt haluzom nap mint nap. Kommentáljatok mindent! Kíváncsi vagyok a véleményeitekre!

Utolsó kommentek

  • Gergő Lőrinczy: @Bandris33: Most lehet hogy nem ide tartozik, de mennyi 21 milliónak az egy tizede? (2017.07.15. 04:29) Lottó nyerési esélyek.
  • Gergő Lőrinczy: *Az utolsó mondatot azt hülyeségből írtam. (2017.02.04. 14:44) Lottó nyerési esélyek.
  • Gergő Lőrinczy: Hogy van a Puttó nyerési esélye? Mert én ki akarom számolni ha van egy 2 mezős játék. (2017.02.04. 14:39) Lottó nyerési esélyek.
  • L.A.M.: @L.A.M.: Basszus, hülye vagyok, a kérdés végét visszavontam. Nem 45-ből kell ötöt eltaláni, hane... (2016.12.03. 00:42) Lottó nyerési esélyek.
  • L.A.M.: @Bandris33: Hátha még olvasod ezt a blogot. Nekem az Eurojackpot esélyeivel van problémám. Az öt... (2016.12.03. 00:37) Lottó nyerési esélyek.
  • Utolsó 20

Karácsony, szilveszter..

2007.12.23. 23:34 | Bandris33 | 2 komment

Címkék: karácsony

Karácsony a szeretet ünnepe. És a szeretetet nem lehet megvenni pénzért. Szánalmas az a próbálkozás, hogy mindenkinek vegyen az ember "valamit", gyakorlatilag tökmindegy, csak legyen ajándék.
Ennél már csak az a szánalmasabb, amikor valaki az ajándék értékével akarja kimutatni, hogy ő most mennyire szereti az illetőt, esetleg becsüli, vagy csak azért, mert szimplán megteheti. Nem azt mondom, hogy az ajándékozás rossz, de az, hogy csak egyetlen napra élezzük ki az ajándékozást, egész évben meg még egy apró figyelmességet sem adunk annak, akit most megpróbálunk elkápráztatni.. ez enyhén szólva is visszás.
Nem szeretem a sablonos sms-eket, sem a hasonló iwiw-es üzeneteket, vagy bármi ilyesmit. Semmi személyes nincs abban, ha kapok néhány sor verset, és látom, hogy még vagy 70 embernek el lett küldve. Ennek mi értelme van? Legszívesebben letiltanám az összes ilyen "barátot". Inkább csörgess meg, mond, hogy nincs sok időd, csak egy perced, de mégis néhány szót beszéljünk. Sokkal többet számít.
Én csak arra kérlek, legyél akárki is, hogy ha találkozunk az ünnepek alatt, és szívesen viseled a társaságom, akkor legyél velem és nevessünk együtt. Az az igazán fontos. És természetesen az év minden napját kinevezhetnénk ünnepnek.

Kívánom, hogy legyen mindenkinek boldog, vidám karácsonya és szilvesztere.

A bejegyzés trackback címe:

https://donhu.blog.hu/api/trackback/id/tr6273738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

apuska · http://www.apuska.hu 2007.12.26. 16:22:16

Túl komolyan veszed a sablondolgok sablon jellegét. Mint én régen. Felesleges. A szándék akkor is értékelendő, még ha a kivitel csak elégségesecske is.
minden kétirányú. Hívd fel te őket! ;)

Donhu 2007.12.26. 18:20:31

Apuska! Hát te olvasol? Micsoda karácsonyi ajándék..
Egyébként ez történt, akit fontosnak éreztem, azt felhívtam, azzal találkoztam, azzal beszéltem karácsonykor.
süti beállítások módosítása