Fordítás

Donhu

Véleményeim, avagy ezt haluzom nap mint nap. Kommentáljatok mindent! Kíváncsi vagyok a véleményeitekre!

Utolsó kommentek

  • Gergő Lőrinczy: @Bandris33: Most lehet hogy nem ide tartozik, de mennyi 21 milliónak az egy tizede? (2017.07.15. 04:29) Lottó nyerési esélyek.
  • Gergő Lőrinczy: *Az utolsó mondatot azt hülyeségből írtam. (2017.02.04. 14:44) Lottó nyerési esélyek.
  • Gergő Lőrinczy: Hogy van a Puttó nyerési esélye? Mert én ki akarom számolni ha van egy 2 mezős játék. (2017.02.04. 14:39) Lottó nyerési esélyek.
  • L.A.M.: @L.A.M.: Basszus, hülye vagyok, a kérdés végét visszavontam. Nem 45-ből kell ötöt eltaláni, hane... (2016.12.03. 00:42) Lottó nyerési esélyek.
  • L.A.M.: @Bandris33: Hátha még olvasod ezt a blogot. Nekem az Eurojackpot esélyeivel van problémám. Az öt... (2016.12.03. 00:37) Lottó nyerési esélyek.
  • Utolsó 20

Western Union és a Magyar Posta

2008.06.18. 22:26 | Bandris33 | 4 komment

Címkék: politika

Kicsit idegesítő, hogy itt van egy olyan világcég, mint a Western Union, 170.000 ki- illetve befizető hellyel és erre szerződik a Magyar Postával, ami pedig egy nagy fos nulla. (mondjuk az is vicces, hogy a szórólapján a Westernnek azt írják, hogy már több mint 130 éve nyújt elektronikus pénzátutalási lehetőségeket. Úgy gondolom, hogy ez maximum morze jelek segítségével történhetett. Bip-bip.. átadta a pénzt stop. kifizethetitek a címzettnek stop.) 
Történt ugyanis, hogy egy kisebb összeget kellett eljuttatnom a világ egyik gyöngyszemén csövező ismerősömnek (na mondjuk az is vicces, hogy ha valaki hajléktalant játszik egy olyan szigeten, ahol egyébként egy hetet szoktak a gazdagabbak eltölteni fejenként 200 ezerért). Sürgős volt a dolog, gondoltuk a Western jó lesz. Elmentem az egyik megjelölt befizetőhelyre, hát látom ám, hogy az egy lakótelepi Posta. Gondoltam rendben, csak megoldjuk. Néhány percel később a nyitási idejükhöz képest ki is nyitottak, már egész kis sor várt kint. Bejutva, sorban álltam, és már akkor gyanakodnom kellett volna, amikor a szomszéd ablaknál az egyik kuncsaft már panasszal is élt, mondván miért hívták oda 10.00-ra, ha a nevére érkezett csomagot nem tudja átvenni, majd csak háromnegyed óra múlva. Méltatlankodott még egy csöppet a pali (egyébként mechanika tanárom volt), majd elrobogott.

Szóval sorra kerültem és kértem a postásnénit, hogy segítsen nekem, mert még nem adtam fel ilyen úton pénzt. A rövid válasz az volt, hogy sajnos nem tud segíteni, mert éppen helyettesít. Közölte, hogy 3 napon keresztül lesz itt ő, szóval semmi esélyem igénybe venni a szolgáltatást. Kicsit felháborodtam, felhívtam a Posta központját, legalább is amit a Western Unionos lapon találtam, és onnan kértem felvilágosítást, hogy mi a menete az egésznek. Persze ott elmondtam amit itt nem írok le, hogy a veszprémi Ady Endre u. 73/a szám alatti postáról van szó.

Sebaj, irány a főposta. Ott a leghátsó (kb 12-es) ablakra ki volt ragasztva a Western matricája. Mondom a pult túloldalán ücsörgő hölgynek, hogy szeretnék egy nyomtatványt. Késségesen adott. Kitöltöttem, majd 10 perc sorbanállás után közölte a hölgy, hogy neki ne adjam, mert nem ért hozzá. Mondom erre az ablakra van kiragasztva a matrica, itt kaptam a papírt, hogy hogy itt nem lehet? Mondta, hogy az 1-es ablaknál a kolleganőjéhez kell mennem. Közöltem vele, hogy addig nem megyek sehova, amíg ki nem deríti, hogy tényleg ott van a kolléganője, és tud "fogadni", vagyis ért hozzá.
Jött a válasz, hoppá, mégsincs ott, akkor a méghátrébb lévő, félre eső ablaknál fogják megcsinálni nekem. Odaballagtam, de persze rám sem bagóztak. Kopogok az ablakon, hogy csókolom, szeretném intézni az ügyemet, legalább annyit böfögjenek ide, hogy jó helyen várok-e. Erre elküldtek az 1-es ablakhoz (én meg gondolatban őket az anyjukba), de csak annyit közöltem, hogy nem megyek sehova, elegem van belőlük, vagy mondják azt, hogy nem képesek elintézni ezt a dolgot, vagy most azonnak álljanak neki az ügy elintézéséhez. Eltűnt a nő, majd megjelent azzal, hogy tényleg az 1-es ablankál kell elintézni, és már várnak rám, bár éppen most van váltás.
Átballagtam. Előttem éppen végzett egy hölgy, és a pult mögött lévő sárkány néni becsukta az ablakot az orrom előtt, és kitett egy táblát, miszerint nem lehet csekket feladni. Közöltem vele üvegen keresztül, hogy szerencsém van, mert nem szeretnék csekket feladni, ám egy kis összeget átutalnék a Western Unionon keresztül. Mondtam neki, hogy azzal küldtek ide az egyes ablakhoz, hogy már várnak, és kérem intézzék el amit szeretnék. Erre a nő mögül egy fiatalabb kollégája mondta, hogy ő fogja elintézni. Azért a néni még hozzátette, hogy "DE AKKOR IS VÁRNIA KELL". Mondom neki: "nem-nem, akkor is várni fogok". Erre nem értette, hogy mi van, én meg jól szórakoztam a buta képén, amit vágott. A kolléganője nagyjából 30 perc alatt elintézte a dolgot, szóval a vége elvileg Happy End, de azért nem vagyok büszke erre az országra, na.

A bejegyzés trackback címe:

https://donhu.blog.hu/api/trackback/id/tr15528056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

postásnéni 2008.08.12. 10:07:41

Véletlenül kattintottam erre az oldalra, s postás lévén, elszomorító, hogy ilyeneket olvasok.
Az országban rengeteg postás dolgozik, akik által ítélík meg a Posta egészét. Szomú, hogy olyanok is dolgozhatnak itt, akikben semmi segítőkészség, udvariasság nincsen.
Én elkötelezett postás vagyok, szeretem is a munkámat, nálam az Ügyfél mindig az ELSŐ.
A postákon működő W.U. intézése lassúbb, mert nekünk továbbítani kell a nyomtatványt, és az engedély megadásáig nem tudunk intézkedni. Nincsenek W.U.-al közvetlen kapcsolatban álló gépeink, ezt egy központban végzik, így a pár perc néha 1 órába is telik.
De a kolleganők viselkedése felháborít még engem is, hiszen váltás miatt sem szünetelhet a szolgáltatás.
És persze a hozzáállásukkal csak a Posta hírnevét rontják.
Ügyfelekből élünk, és elég egy fintor, egy flegma hozzáállás, az az egy ügyfél által akár többet is elveszíthetünk - láthatja ezt a mögötte álló, vagy elmesélheti akárkinek.
Én mindig úgy próbálok mindenkihez szólni, ahogy én is elvárnám, ha én lennék az ablak másik oldalán.

goger83 2008.08.31. 21:20:52

nálam a posta akkor ásta el magát amikor a részemre feladott ajánlott és elsőbbségi küldeményt a feladás helyén ellopták! szégyen h ilyen embereket alkalmaz a posta, remélem kirúgják és a nyakába varrnak olyan dolgok ellopását is amit nem is ő követett el - mert megérdemli

goger83 kukac gmail.com csak h a nevemet is vállaljam

sarica 2010.10.07. 12:59:14

Mi is azt tapasztaltuk, hogy a Western Union szolgáltatást a Postán keresztül igénybe venni nagyon hosszadalmas! Habár úgy hirdetik, hogy azonnali szolgáltatás, a Szerződési Feltételekben már az áll, hogy 45 nap (!!!!) után reklamálhatsz. A Western Union átutalás nagyon drága, és megbízhatatlan, mikor jutsz a pénzedhez. Ha befizeted a Postán az átutalásra szánt pénzt, akkor ér a meglepetés: a kódra, amelyet meg kell adnod annak, aki kapja a pénzt, órákat kell várni! Ekkor bemegy a pénzt címzettje a megadott Postára, és neki is órákat kell várnia, amíg hozzájut. Tehát érdemes fél-fél napot mindkét félnek rászánnia. Ezt a szolgáltatást az válassza, akinek tényleg semmi más választása nincs, és van ideje akár 45 napot is várni arra, hogy a pénz odaérjen.
Ennyit egy "azonnali" szolgáltatásról...

facipo 2012.01.20. 13:50:08

Hollandiabol szoktam az edesanyamnak penzt kuldeni, a ma meg csak 2,5 oraja varatjak a tiszafuredi postan, miutan a holgyemeny az ablakban kozolte vele, hogy raer varni, ennyi penzert o egy honapot dolgozik.
süti beállítások módosítása