Fordítás

Donhu

Véleményeim, avagy ezt haluzom nap mint nap. Kommentáljatok mindent! Kíváncsi vagyok a véleményeitekre!

Utolsó kommentek

  • Gergő Lőrinczy: @Bandris33: Most lehet hogy nem ide tartozik, de mennyi 21 milliónak az egy tizede? (2017.07.15. 04:29) Lottó nyerési esélyek.
  • Gergő Lőrinczy: *Az utolsó mondatot azt hülyeségből írtam. (2017.02.04. 14:44) Lottó nyerési esélyek.
  • Gergő Lőrinczy: Hogy van a Puttó nyerési esélye? Mert én ki akarom számolni ha van egy 2 mezős játék. (2017.02.04. 14:39) Lottó nyerési esélyek.
  • L.A.M.: @L.A.M.: Basszus, hülye vagyok, a kérdés végét visszavontam. Nem 45-ből kell ötöt eltaláni, hane... (2016.12.03. 00:42) Lottó nyerési esélyek.
  • L.A.M.: @Bandris33: Hátha még olvasod ezt a blogot. Nekem az Eurojackpot esélyeivel van problémám. Az öt... (2016.12.03. 00:37) Lottó nyerési esélyek.
  • Utolsó 20

Vodafone, Interspar.. Fuck!

2008.09.02. 15:43 | Bandris33 | Szólj hozzá!

Címkék: forrongásaim

Na hát ez egy szép nap volt addig, míg ki nem tettem a lakásból a lábamat.

Beszaladok a veszprémi Vodafoneba, és az egy hónapja lebeszélt, 2500 forintos áron kértem, hogy kódolják ki a telefonomat. (Info: ha náluk vásároltad a készüléket, és már lejárt a hűségnyilatkozat, akkor szívesen kikódolják neked.) A válaszuk az volt, hogy 9000Ft-ért szívesen megcsinálják. Kérdésemre elmondták, hogy alig 12 nappal ezelőtt, vagyis aug. 20-án a 2500-ból hipp-hopp 9000 lett. Dehát miért? Mert csak. Hogy valami csúnyát mondjak: Irgum-burgum, Anyátok.
Bementem egy telefonos kisboltba, és hopp, 2000Ft, és már kész is. Letudva.

Átmentem az Intersparba (StopShop), és 3 dolgon akadtam fenn:
1, Az első dolog, ami szembe tűnt, egy akció, amiben egy 4-es csomag Coca Colat áraztak le 1059-ről 1039-re. Vagyis 20Ft-tal lett olcsóbb, ami literenként 2,5Ft. Gratulálok.

2, Másodszor megláttam, hogy a Pepsi 2L-es kettes pakk ugyan annyira van beárazva, mint a szimpla 2L-es üveg. Beszéltem az osztályon dolgozó srácokkal, és nem tudtak mit mondani, csak hogy az információnál visszakapom, ha mégis a magasabb árat ütik be. Nem voltam túl szemét, ezért csak két "akciós" pakkot vettem. Az árát szépen visszakaptam, hiba egy szál sem. Na, ekkor akadtam össze az Interspar igazgatójával.

3, Az igazgató egy 35 év körüli srác. Mivel nem ismerem jobban, ezért csak azon néhány másodperces megnyilvánulása alapján tudom jellemezni, amit láttam, nos ő egy paraszt. Azért mert igazgató, még simán lehet emberileg egy nulla. Egyszerűen nem vezetőnek való. Az történt ugyanis, hogy ott állok az információnál, erre ez az ember odaszól az információs pultban ülő lánynak, hogy rendeljen ide egy takarítót. Lenézek ahova mutat, és keresem a szemetet, a kiöntött valamit, a mocskot. Hitetlenkedve visszafordulok, de az emberünk már el is indult, olyan felemelt orral, hogy azt hittem légszomja van. Nem hiszitek el, de összesen egy db összegyűrt blokk feküdt a földön. Hitetlenkedve felvettem, éppen akkor ért oda a takarító kislány, keresi a szemetet, erre a kezébe nyomtam, mert a közelben nem volt kuka. Néztünk egymásra furcsán, hogy ezért? Hát ezért bizony.

Kerestem a tekintetemmel az igazgatót, gondoltam megkérdezem tőle, hogy van-e valami baja a derekának, esetleg nem tud hajolni, vagy miért nem tudja felvenni azt az egy papírdarabot, miért kell ehhez hangosbemondón keresztül takarítót hívni. Szerencséjére eltűnt az áruház mélyén.

Az egésszel nem az a bajom, hogy nem áll be takarítani az áruház igazgató, hanem, hogy egy vezetőnek példát kellene mutatnia az alkalmazottainak. Aki egyetlen leesett cetlit nem képes felvenni, inkább úgy gondolja, hogy az a takarítók dolga, az nem érzi magáénak az általa vezetett üzletet. A jó vezetőt követik, utánozzák a beosztottjai, példát vesznek róla. Hát erről a hülyéről remélem senki nem vesz példát, legalább is ha az Interspar érdekeit nézzük.

A bejegyzés trackback címe:

https://donhu.blog.hu/api/trackback/id/tr65645019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása