Fordítás

Donhu

Véleményeim, avagy ezt haluzom nap mint nap. Kommentáljatok mindent! Kíváncsi vagyok a véleményeitekre!

Utolsó kommentek

  • Gergő Lőrinczy: @Bandris33: Most lehet hogy nem ide tartozik, de mennyi 21 milliónak az egy tizede? (2017.07.15. 04:29) Lottó nyerési esélyek.
  • Gergő Lőrinczy: *Az utolsó mondatot azt hülyeségből írtam. (2017.02.04. 14:44) Lottó nyerési esélyek.
  • Gergő Lőrinczy: Hogy van a Puttó nyerési esélye? Mert én ki akarom számolni ha van egy 2 mezős játék. (2017.02.04. 14:39) Lottó nyerési esélyek.
  • L.A.M.: @L.A.M.: Basszus, hülye vagyok, a kérdés végét visszavontam. Nem 45-ből kell ötöt eltaláni, hane... (2016.12.03. 00:42) Lottó nyerési esélyek.
  • L.A.M.: @Bandris33: Hátha még olvasod ezt a blogot. Nekem az Eurojackpot esélyeivel van problémám. Az öt... (2016.12.03. 00:37) Lottó nyerési esélyek.
  • Utolsó 20

A Karácsony már a spájzban van

2008.11.17. 09:37 | Bandris33 | 1 komment

Címkék: karácsony

Idén elég korán megkezdődött a karácsonyi készülődés. Legalább is lépten nyomon karácsonyfákba botlik az ember. Sőt, már láttam Budaörsnél, hogy fel vannak készülve (hegyekben áll a fenyőfa) a fenyővásárra. Értem én, hogy félnek a kereskedők, hogy nem lesz idén elég nagy a forgalmuk, de azért addig mégsem kellene eljutnunk, hogy már nyáron is karácsonyi előszezon legyen.

Másik kardinális kérdés, ami természetesen szorosan kapcsolódik az előzőhöz, hogy mi lesz idén az ajándékokkal? Meg fog-e mutatkozni a válság, vagy ismét (mint tavaly) semmibe vesszük a helyzetet, és nyakra-főre vesszük a plazmatévét, mert hát az nem járja, hogy a szomszédnak nagyobb legyen, mint nekünk.
Apropó, tegye fel a kezét, aki még mindig a tavalyi hitelből vett ajándékot fizeti!

Van egy javaslatom. Bár régi nótát fújok, de a kipróbálása nem lesz megerőltető, sőt, még szórakoztató is. Most, még novemberben mindenki menjen be egy kézműves boltba, és nézelődjön, kérjen tanácsot, hogy miből lehetne saját kezüleg ajándékot elkészíteni. Mit tudom én, mondjuk szalmából egeret (az olyan Fák Shuis) vagy képkeretet, bizbazt, páncélökölt, nemtommit.. Meg kell beszélni annak a szük körnek (akikkel megajándékozzuk egymást), hogy mindenki készít valamit a saját kezével, és idén nem fognak "menedzserkarácsonyt" tartani (jelentsen ez a szó bármit is). A legjobb, ha minél viccesebb vagy minél giccsesebb lesz az elkészült mű, mert annál nagyobb lesz a meglepetés, vagy a derültség.

Jó tekergetést a szalmához!

A bejegyzés trackback címe:

https://donhu.blog.hu/api/trackback/id/tr86773174

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pepin bácsi 2008.11.18. 13:41:47

Nekünk nem kell szalmát tekergetni.
Az idén is becsomagoljuk a tavalyi ajándékod, még mindig nem vitted el... :-)
süti beállítások módosítása