Fordítás

Donhu

Véleményeim, avagy ezt haluzom nap mint nap. Kommentáljatok mindent! Kíváncsi vagyok a véleményeitekre!

Utolsó kommentek

  • Gergő Lőrinczy: @Bandris33: Most lehet hogy nem ide tartozik, de mennyi 21 milliónak az egy tizede? (2017.07.15. 04:29) Lottó nyerési esélyek.
  • Gergő Lőrinczy: *Az utolsó mondatot azt hülyeségből írtam. (2017.02.04. 14:44) Lottó nyerési esélyek.
  • Gergő Lőrinczy: Hogy van a Puttó nyerési esélye? Mert én ki akarom számolni ha van egy 2 mezős játék. (2017.02.04. 14:39) Lottó nyerési esélyek.
  • L.A.M.: @L.A.M.: Basszus, hülye vagyok, a kérdés végét visszavontam. Nem 45-ből kell ötöt eltaláni, hane... (2016.12.03. 00:42) Lottó nyerési esélyek.
  • L.A.M.: @Bandris33: Hátha még olvasod ezt a blogot. Nekem az Eurojackpot esélyeivel van problémám. Az öt... (2016.12.03. 00:37) Lottó nyerési esélyek.
  • Utolsó 20

Korház reform, egészségügy betegsége.

2007.04.11. 21:10 | Bandris33 | 1 komment

Címkék: vicces forrongásaim




Molnár
L a j o s ,
egészségügyi reform,

 korház   reform,   vizit díj,
 hogy   a    rosseb  törjön ki!
Egy   röpke   panaszáradat,
egészen     privát   élmények
alapján: Felmerült probléma:
 rosszalkodó anyajegy. Mivel
 soha (28 évig) nem volt ilyen
 problémám,    azt   hittem,
 hogy   ez   mind  semmiség.
 Viszont  addig-addig  rágták
 a fülemet, hogy ez veszélyes
 lehet,      hogy      gondoltam
levetetem.  Lépésenként így
megy:    1,     háziorvos.   2,
bőrgyógyász. 3,Sztk.sebészet.
Itt kiírják  a  műtét  időpontját.
4,Műtét.10 perc,semmi komoly.
(Korház)5,varratok 1részének
eltávolítása.(Korház)6,maradék
varrat  eltávolítása. (Korház) 7,
szövettani           eredmények
beszerzése.       (Korház)     8,
bőrgyógyász. 9, háziorvos. Itt
egyedül  a   szövettanról  nem
   tudom   biztosan,  hogy kell-e
vizit            díjat           fizetnem.
 De ha nem, az akkor is 8x300=2400 Ft.
 Ez még hagyja ám, de hogy ez 9 alkalom, 9-szer kell
időt szakítani rá, az már kicsit idegesítő. És természetesen
nem 5  perces  a  találkozó  az   orvossal.  Pl  a korházban 40
percet álltam sorban, öregekkel, betegekkel, gyerekes anyukákkal,
míg eljutottam a betegfelvételi irodához, ahol a tajszámot ellenőrizték,
kifizethettem   a 300  Ft-ot,és  elintézték a betegfelvételt. Gratulálok a
reformokhoz!     De     tényleg!     Molnár      Lajos,   hogy         legyen
benne részed az élet minden területén! És remélem nem fogsz abba a
csuklásba belehalni, amit a neved emlegetése miatt el kellene
szenvedned a sorban állók és úgy összesen minden
egészségüggyel        kapcsolatba
kerülő ember részéről.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://donhu.blog.hu/api/trackback/id/tr3557447

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sippi 2007.04.12. 12:40:25

Egyetértek
süti beállítások módosítása