Fordítás

Donhu

Véleményeim, avagy ezt haluzom nap mint nap. Kommentáljatok mindent! Kíváncsi vagyok a véleményeitekre!

Utolsó kommentek

  • Gergő Lőrinczy: @Bandris33: Most lehet hogy nem ide tartozik, de mennyi 21 milliónak az egy tizede? (2017.07.15. 04:29) Lottó nyerési esélyek.
  • Gergő Lőrinczy: *Az utolsó mondatot azt hülyeségből írtam. (2017.02.04. 14:44) Lottó nyerési esélyek.
  • Gergő Lőrinczy: Hogy van a Puttó nyerési esélye? Mert én ki akarom számolni ha van egy 2 mezős játék. (2017.02.04. 14:39) Lottó nyerési esélyek.
  • L.A.M.: @L.A.M.: Basszus, hülye vagyok, a kérdés végét visszavontam. Nem 45-ből kell ötöt eltaláni, hane... (2016.12.03. 00:42) Lottó nyerési esélyek.
  • L.A.M.: @Bandris33: Hátha még olvasod ezt a blogot. Nekem az Eurojackpot esélyeivel van problémám. Az öt... (2016.12.03. 00:37) Lottó nyerési esélyek.
  • Utolsó 20

Meló?

2007.05.19. 08:16 | Bandris33 | Szólj hozzá!

Címkék: meló suli

Nahát! Ezt el sem hiszem. Végre kipróbálhatom, milyen is lenne, ha vennék egy laptopot, és a melóhelyemen tudnék netezni. Ugyan is kaptam kölcsönbe egyet, és láss csodát, a világ végén (a melóhelyemen) találtam egy kósza wifi hálóztot, ami állati gyors, és még csak le sincs kódolva. Amikor legutóbb otthon megpróbáltam, akkor is találtam, mégpedig "kiszarokazablakon" néven, de az le volt kódolva. Csak azt nem értem, hogy ha ennyi hálózat szövi át az étert, akkor mi a fenéért fizetek elő egy kábeles netre?

Egyébként a sulihoz annyit, hogy ha minden igaz, ez a legjobb félévem. Bár még csak most kezdődik a vizsgaidőszak, amit lehetett elértem a szorgalmi időszakban. (Lekopogom). Mondhatnám, hogy állati sokat tanultam, de ez max a számvitelre igaz, és ott is lehetett volna még jobban felkészülni. Az eredményét még nem tudom, de azért reménykedek.

Most pedig a hátralévő 13 munkaórámat (2 már letelt) elkezdem, mégpedig a Taxi 4 megnézésével. Közvetlenül az utolsó szamuráj befejezése után. Istenem, de sok meló vár még rám. Netezni, dvdzni, fizikát tanulni.. Forró csoki megrendelve.. már itt gőzölög.. te jó ég, és nekem ezért még fizetnek is??? : )))

A bejegyzés trackback címe:

https://donhu.blog.hu/api/trackback/id/tr7583627

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása