Fordítás

Donhu

Véleményeim, avagy ezt haluzom nap mint nap. Kommentáljatok mindent! Kíváncsi vagyok a véleményeitekre!

Utolsó kommentek

  • Gergő Lőrinczy: @Bandris33: Most lehet hogy nem ide tartozik, de mennyi 21 milliónak az egy tizede? (2017.07.15. 04:29) Lottó nyerési esélyek.
  • Gergő Lőrinczy: *Az utolsó mondatot azt hülyeségből írtam. (2017.02.04. 14:44) Lottó nyerési esélyek.
  • Gergő Lőrinczy: Hogy van a Puttó nyerési esélye? Mert én ki akarom számolni ha van egy 2 mezős játék. (2017.02.04. 14:39) Lottó nyerési esélyek.
  • L.A.M.: @L.A.M.: Basszus, hülye vagyok, a kérdés végét visszavontam. Nem 45-ből kell ötöt eltaláni, hane... (2016.12.03. 00:42) Lottó nyerési esélyek.
  • L.A.M.: @Bandris33: Hátha még olvasod ezt a blogot. Nekem az Eurojackpot esélyeivel van problémám. Az öt... (2016.12.03. 00:37) Lottó nyerési esélyek.
  • Utolsó 20

Gondolkodom, na de hogy!

2007.10.29. 19:30 | Bandris33 | Szólj hozzá!

Nem is tudtam, hogy a gondolataim is többszintűek. Elgondolkodtam, és eszembe jutott egyik ismerősöm, és arra gondoltam, hogy „valljuk be őszintén, ő egy …” marha, gondolhattam volna, de nem mondtam gondoltam ki. Már ez is furcsán hangzik (hangzik az írás???), hogy gondolatban valamit nem gondoltam/fogalmaztam meg. Bár tudtam, hogy a marha egy jó jelző, mégsem gondoltam oda a végére. Ezt kb úgy képzelhetitek el, mint egy nem kimondott szó. Olyan, mintha magamban is tudnék hangosan és magamban gondolkodni. Lehet, hogy becsavarodtam?

Jah, és megnyugtatás képpen közlöm, hogy nem rád gondoltam ám, dehogy neeeem..

A bejegyzés trackback címe:

https://donhu.blog.hu/api/trackback/id/tr21212259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása