Fordítás

Donhu

Véleményeim, avagy ezt haluzom nap mint nap. Kommentáljatok mindent! Kíváncsi vagyok a véleményeitekre!

Utolsó kommentek

  • Gergő Lőrinczy: @Bandris33: Most lehet hogy nem ide tartozik, de mennyi 21 milliónak az egy tizede? (2017.07.15. 04:29) Lottó nyerési esélyek.
  • Gergő Lőrinczy: *Az utolsó mondatot azt hülyeségből írtam. (2017.02.04. 14:44) Lottó nyerési esélyek.
  • Gergő Lőrinczy: Hogy van a Puttó nyerési esélye? Mert én ki akarom számolni ha van egy 2 mezős játék. (2017.02.04. 14:39) Lottó nyerési esélyek.
  • L.A.M.: @L.A.M.: Basszus, hülye vagyok, a kérdés végét visszavontam. Nem 45-ből kell ötöt eltaláni, hane... (2016.12.03. 00:42) Lottó nyerési esélyek.
  • L.A.M.: @Bandris33: Hátha még olvasod ezt a blogot. Nekem az Eurojackpot esélyeivel van problémám. Az öt... (2016.12.03. 00:37) Lottó nyerési esélyek.
  • Utolsó 20

:míC

2008.07.21. 21:32 | Bandris33 | Szólj hozzá!

Címkék: egyveleg

Na, mondjuk ez már szánalmas. Nem írok semmit. Bár egy helyen, a traviánban szidom rendesen a mai fiatalokat, és az ő "nyelvi hagyományőrzésüket". Ha írnak egy levelet, akkor nincs nagy kezdőbetű, sem mondat közi, sem mondat végi írásjelek, az egész tele van hülye rövidítésekkel, öröm kitalálni, hogy mit akarnak. De ez mind-mind hülyeség.

Ide kellene valamit írnom. Mondjuk arról, hogy dunántúli, székesfehérvári gyerek létemre, 29 éves fejjel jutottam át először a Tiszán. Nagyjából 2 hete jártam Orosházán. Egészen furcsa, már-már megdöbbentő az, hogy mennyire sík a táj, hosszúak az autóutak, kilóméterekre beláthatóak az útszakaszok. Tudom, szatyorban élek.

Van egy új sorozat, aminek az eredeti neve LIFE, a magyar címe pedig Életfogytig zsaru. Szerintem nagyon állat. Mondjuk nincs olyan jó, mint a California a Muldörrel a főszerepben. Persze ez is mind hülyeség.

Elkezdtem angolul tanulni. Persze németül már vagy másfél éve. Kicsit nehezen megy. Szűk a szatyor. (melyben élek)

A nyuszi élvezi az életet és a hűvös időt. Mondjuk bundában tuti én is az ajtó előtt feküdnék, ahol a legjobb a légmozgás. Mint a nyúl, mely elnyúlt mint egy lábtörlő.

Hogy ez mennyire egy szar poszt lett. De legalább valami.

Ja igen! A nyúl kajájában találtam hernyót. Kidobtam. Nem a nyulat. Az mondjuk vicces, ha befogod a szemét, akkor úgy csinál, mint ha meghalt volna. Csak az orra musszog. Mert mint tudjuk, a nyúl szenzibilis élőlény.

Egy hete nem eszek kenyérféleséget, vagy péksütit. Fogyózom. Immár 11 éve. Mázsa kettővel mérlegeltem 2 hete. Minimum 10 kg feleslegem van.

Ki kell engednem a nyulat, mert Rizázni akar. Hogy az mi, majd legközelebb elmesélem.

A bejegyzés trackback címe:

https://donhu.blog.hu/api/trackback/id/tr8578919

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása