Fordítás

Donhu

Véleményeim, avagy ezt haluzom nap mint nap. Kommentáljatok mindent! Kíváncsi vagyok a véleményeitekre!

Utolsó kommentek

  • Gergő Lőrinczy: @Bandris33: Most lehet hogy nem ide tartozik, de mennyi 21 milliónak az egy tizede? (2017.07.15. 04:29) Lottó nyerési esélyek.
  • Gergő Lőrinczy: *Az utolsó mondatot azt hülyeségből írtam. (2017.02.04. 14:44) Lottó nyerési esélyek.
  • Gergő Lőrinczy: Hogy van a Puttó nyerési esélye? Mert én ki akarom számolni ha van egy 2 mezős játék. (2017.02.04. 14:39) Lottó nyerési esélyek.
  • L.A.M.: @L.A.M.: Basszus, hülye vagyok, a kérdés végét visszavontam. Nem 45-ből kell ötöt eltaláni, hane... (2016.12.03. 00:42) Lottó nyerési esélyek.
  • L.A.M.: @Bandris33: Hátha még olvasod ezt a blogot. Nekem az Eurojackpot esélyeivel van problémám. Az öt... (2016.12.03. 00:37) Lottó nyerési esélyek.
  • Utolsó 20

Hétköznapok

2008.10.07. 16:02 | Bandris33 | Szólj hozzá!

Címkék: suli

A Sippi már megint bőg, hogy miért nem írok valamit. Nesze.

Gyurika játszik, mint mindig. Vagy mint sokszor. Vagy... Sippike, elmenjél innen, ne nézzél.

Karesz gyúrmás filmet néz, jelentsen ez bármit.

Big meg még mindig dolgozik.

Nekem végül is németeznem kellene, meg angoloznom, meg matek szigorlatra tanulni. Pedig aludni van kedvem, bár egy 5. kávé itt gőzölög mellettem, és csavarja a gyomrom. Hiába, a gyorsító csak a sebességet adja meg, (nem alszom, pörgök, és egy alsógatyában az I'm too sexy for my love too sexy for my love, Love's going to leave me....-t énekelem.) az irányt én választom, vagyis blogot írok némettanulás helyett. De egy mocskos lusta vagyok..

 

Hát így mennek a napjaink az albiban.

A bejegyzés trackback címe:

https://donhu.blog.hu/api/trackback/id/tr22701299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása