Fordítás

Donhu

Véleményeim, avagy ezt haluzom nap mint nap. Kommentáljatok mindent! Kíváncsi vagyok a véleményeitekre!

Utolsó kommentek

  • Gergő Lőrinczy: @Bandris33: Most lehet hogy nem ide tartozik, de mennyi 21 milliónak az egy tizede? (2017.07.15. 04:29) Lottó nyerési esélyek.
  • Gergő Lőrinczy: *Az utolsó mondatot azt hülyeségből írtam. (2017.02.04. 14:44) Lottó nyerési esélyek.
  • Gergő Lőrinczy: Hogy van a Puttó nyerési esélye? Mert én ki akarom számolni ha van egy 2 mezős játék. (2017.02.04. 14:39) Lottó nyerési esélyek.
  • L.A.M.: @L.A.M.: Basszus, hülye vagyok, a kérdés végét visszavontam. Nem 45-ből kell ötöt eltaláni, hane... (2016.12.03. 00:42) Lottó nyerési esélyek.
  • L.A.M.: @Bandris33: Hátha még olvasod ezt a blogot. Nekem az Eurojackpot esélyeivel van problémám. Az öt... (2016.12.03. 00:37) Lottó nyerési esélyek.
  • Utolsó 20

Órásnál járva

2008.12.20. 19:44 | Bandris33 | Szólj hozzá!

Címkék: forrongásaim

Egyik barátom óravásárlási lázban ég. Meg is látogatott több órás szaküzletet, és volt ahol kissé fura tulajdonossal találkozott.

A barátomnak nagyon tetszenek a Police órák. Meg is értem, én is rajongok értük.

Baromi jól néznek ki, és ami fontos..

Na de tudjuk egyáltalán, hogy mi a fontos? Megsúgom, ez lesz ennek a bejegyzésnek a lényege.

Tehát a barátom, nevezzük mondjuk Tibinek, betoppant egy órás üzletbe. Kérdezte a tulajdonost, hogy van-e Police óra? Az üzletvezető szinte kikérte magának, hogy az bizony divat óra, és ő olyat nem tart. Különben is, nem ez az érték egy óránál, nem szabad venni divatórát, mert az nem jó semmire. Erre ajánlotta a casio óráit 5 ezertől 15 ezerig.

Néhány gondolatom támadt, amit válaszoltam volna az illetőnek.

Létezik olyan, hogy vevői igény, és a vevőnek vannak általában preferenciái. Legalább is a tudatos vásárlónak. Annyiban adok igazat az eladónak (na nem a fent említettnek), hogy tudja alakítani a vásárló igényeit, talán olyanokra is rámutathat, amire esetleg a vevő nem is gondolt. Azért én elmondom a saját igényeimet az órákkal kapcsolatban.

1, Mutassa az időt. (na mondjuk ezt ki nem látta előre?)

2, a, Legyen piszkosul drága, mert reprezentálni akarok vele. (Patek Philip, Poljot, stb..)

2, b, Legyen divatos, mert szeretem magam körülvenni szép tárgyakkal, vagyis olyasmiket hordani, amik tetszenek, de legyen megfizethető. (Police)

Azok a szempontok, amiket a fenti órás felvonultatott, hogy legyen törhetetlen, 30-50 méterig vízálló, karcolhatatlan, törhetetlen, szakíthatatlan, és egyéb minőségi követelmények nekem nem az első helyen szerepelnek. Kérdem én, ha lenne egy ilyen óra, ám baromi ronda lenne, hordaná valaki? Nem hiszem, hogy mindig, amikor valaki meglátná ezt a ronda órát, akkor nekem magyarázkodnom kellene, hogy bár nekem sem tetszik, de tök vízálló. Hát mi vagyok én, búvár?

Tehát szerintem az órás feladata nem a vevői igény kritizálása lenne, hanem az igény felmérése, esetleges kiszolgálása, ha mással nem, hát egy katalógussal, hogy ha kell, igény esetén megrendelhető legyen a kívánt óra.

Tibi természetesen Police órát fog venni, mégpedig talán ezt, itt a második képen, nagyjából 35 ezerért. De csak mert a Tibi nem Búvár Benő.

A bejegyzés trackback címe:

https://donhu.blog.hu/api/trackback/id/tr86833989

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása