Fordítás

Donhu

Véleményeim, avagy ezt haluzom nap mint nap. Kommentáljatok mindent! Kíváncsi vagyok a véleményeitekre!

Utolsó kommentek

  • Gergő Lőrinczy: @Bandris33: Most lehet hogy nem ide tartozik, de mennyi 21 milliónak az egy tizede? (2017.07.15. 04:29) Lottó nyerési esélyek.
  • Gergő Lőrinczy: *Az utolsó mondatot azt hülyeségből írtam. (2017.02.04. 14:44) Lottó nyerési esélyek.
  • Gergő Lőrinczy: Hogy van a Puttó nyerési esélye? Mert én ki akarom számolni ha van egy 2 mezős játék. (2017.02.04. 14:39) Lottó nyerési esélyek.
  • L.A.M.: @L.A.M.: Basszus, hülye vagyok, a kérdés végét visszavontam. Nem 45-ből kell ötöt eltaláni, hane... (2016.12.03. 00:42) Lottó nyerési esélyek.
  • L.A.M.: @Bandris33: Hátha még olvasod ezt a blogot. Nekem az Eurojackpot esélyeivel van problémám. Az öt... (2016.12.03. 00:37) Lottó nyerési esélyek.
  • Utolsó 20

Bling

2007.02.03. 21:35 | Bandris33 | Szólj hozzá!

Címkék: forrongásaim

Bling H2O. Az értelmetlen pénzköltés legújabb csodája. Egy üveg 20 ezer forintba kerül, és gyakorlatilag mezei ásványvíz van benne.

A szó maga egy lefordíthatatlan angol szleng, ami nagyjából azt takarja, hogy valami, ami értelmetlenül, hivalkodóan drága.

Volt egy osztálytársam, aki sznob volt. Abban az időben még nem tudtam, hogy mit is takar az a szó, hogy sznobizmus. Megismertette velem.
Történt egyszer, hogy vett egy cipőt 22 ezerért ('93-ban járunk), persze mindezt Pesten, amit tudatott is mindenkivel, mert hogy felmenni a "nagyfaluba" már azt is elit dolognak érezte. Kb 1 hét múlva a másik osztályból egy másik srác is ugyan olyan cipőben jelent meg. Megtudtuk tőle, hogy  helyben, Fehérváron vette, 18 ezerért. Erre az osztálytársam csak ennyit mondott: "De én legalább drágábban vettem". Ez nekem azóta cseng a fülemben, ha olyasmivel találkozom, mint a fenti ásványvíz.

Persze a pénzhez nem mindig jár ész és értelem, ez is világossá vált az évek során. Mondjuk akit ezzel le lehet húzni, az pont olyan, mint a király láthatatlan ruhája, amikor is annyira megszállottan kereste a király a különlegességet, az értéket, hogy azt is elhitte (és ki is fizette busásan), hogy olyan finom a ruha anyaga, hogy nem is látszik. Pedig csak pucér volt, vagyis egy hülye.

A bejegyzés trackback címe:

https://donhu.blog.hu/api/trackback/id/tr7133382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása