Fordítás

Donhu

Véleményeim, avagy ezt haluzom nap mint nap. Kommentáljatok mindent! Kíváncsi vagyok a véleményeitekre!

Utolsó kommentek

  • Gergő Lőrinczy: @Bandris33: Most lehet hogy nem ide tartozik, de mennyi 21 milliónak az egy tizede? (2017.07.15. 04:29) Lottó nyerési esélyek.
  • Gergő Lőrinczy: *Az utolsó mondatot azt hülyeségből írtam. (2017.02.04. 14:44) Lottó nyerési esélyek.
  • Gergő Lőrinczy: Hogy van a Puttó nyerési esélye? Mert én ki akarom számolni ha van egy 2 mezős játék. (2017.02.04. 14:39) Lottó nyerési esélyek.
  • L.A.M.: @L.A.M.: Basszus, hülye vagyok, a kérdés végét visszavontam. Nem 45-ből kell ötöt eltaláni, hane... (2016.12.03. 00:42) Lottó nyerési esélyek.
  • L.A.M.: @Bandris33: Hátha még olvasod ezt a blogot. Nekem az Eurojackpot esélyeivel van problémám. Az öt... (2016.12.03. 00:37) Lottó nyerési esélyek.
  • Utolsó 20

Állatok!

2007.03.29. 22:25 | Bandris33 | Szólj hozzá!

Címkék: forrongásaim

Az Este című műsorban az állatkínzásról van szó. Valamelyik illetékes felvetette, hogy az egyedüli felelős, aki tehet az állatok kínzása ellen, az a hatósági állatorvosi szervezet. Én meg erre azt mondom, hogy kezdjük az alapoknál. Aki tehet az állatkínzás ellen, az az ember. Nem kell másra mutogatni. Nem kell szervezeteket okolni, aki ilyesmit lát, az azonnal jelentse.

Aki kedvtelésből bántja az állatokat, annak kicsi a pöcse, és buzi is.

És végezetül álljon itt egy nyuszi, ami pár nap múlva mindenkihez elmegy. Úgy hívják, hogy Kicsi Nyíhá! Rendesen nekiállt tojni, szegény, nem irigylem így húsvét felé. 

A bejegyzés trackback címe:

https://donhu.blog.hu/api/trackback/id/tr2552515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása