Fordítás

Donhu

Véleményeim, avagy ezt haluzom nap mint nap. Kommentáljatok mindent! Kíváncsi vagyok a véleményeitekre!

Utolsó kommentek

  • Gergő Lőrinczy: @Bandris33: Most lehet hogy nem ide tartozik, de mennyi 21 milliónak az egy tizede? (2017.07.15. 04:29) Lottó nyerési esélyek.
  • Gergő Lőrinczy: *Az utolsó mondatot azt hülyeségből írtam. (2017.02.04. 14:44) Lottó nyerési esélyek.
  • Gergő Lőrinczy: Hogy van a Puttó nyerési esélye? Mert én ki akarom számolni ha van egy 2 mezős játék. (2017.02.04. 14:39) Lottó nyerési esélyek.
  • L.A.M.: @L.A.M.: Basszus, hülye vagyok, a kérdés végét visszavontam. Nem 45-ből kell ötöt eltaláni, hane... (2016.12.03. 00:42) Lottó nyerési esélyek.
  • L.A.M.: @Bandris33: Hátha még olvasod ezt a blogot. Nekem az Eurojackpot esélyeivel van problémám. Az öt... (2016.12.03. 00:37) Lottó nyerési esélyek.
  • Utolsó 20

Ingerlékenység

2008.06.30. 16:16 | Bandris33 | Szólj hozzá!

Címkék: forrongásaim

Én nem tudom, hogy mi van ma, de felidegesítem magam sok tankolón.

Jön az első azzal, hogy miért megyek át a boltba (jelzem majdnem 5. napja napi 15 órát vagyok itt a kúton), hogy hogy nem tudok éjjel bevásárolni a Tescóban? Mondjuk az igaz, hogy nem lehetne itt hagyni a kutat, de elfogyott az apróm, hónap végén és elején mindenki 20ezressel jön, és csodálkozik, hogy nehezen tudok visszaadni neki, hiába mutatom délelőtt 10-kor az előző 7 vevő 7 db 20ezresét, fel van rajta háborodva, hiszen neki az automata úgy adta ki. Csak tudnám, hogy miért nem tudnak az emberek ilyenkor 19 ezret kivenni, és akkor talán nem kellene a kisboltokat, egyszemélyes kutakat nehéz helyzetbe hozni. Mert oké, menjen be a Tescóba, és oda vigyen minél nagyobb címletet, de nehogy már ne legyen annyi esze, hogy nem a legkisebb helyen akarja felváltatni a pénzét.
Tehát ott tartottam, hogy átmentem a boltba (kb 4 és fél percig lehettem távol), mert pénzt kellett váltanom, elfogyott az innivalóm, és a felvágottam. Ha valaki azt gondolja, hogy 5 napra előre tudja, hogy mi lesz az a kaja, amit éppen meg fog kívánni, vagy legalább meg fog enni, az próbálja csak ki. Vásároljon be előre 5 napra. Kaját, piát, persze ésszerű mennyiségben, hogy el is fogyjon, meg ne is kelljen elmennie feltöltenie a készleteit, mert a fent említett pajtás bele fog ugatni, és csak mosolyogni szabad rajta, meg sűrűn elnézéseket kérni.
És itt már meg sem kéne említenem, hogy amikor WC-re megy el az ember, akkor a "hol volt eddig, én sietek, nem érek rá egész nap" köszönésre legszívesebben lenyomnék egyet az illetőnek, de az utóbbi időben csak elmagyarázom neki, hogy a természet hívó szavának akkor sem állnék ellen, ha épp a pápa érkezne egy kis gázért. Hát még neki.

Van a zárás után érkező vevő, aki fel van háborodva, hogy hát csak 5 percet késett, itt vagyok még, miért nem szolgálom ki? Hát csak azért, mert kb 20 perc a zárás, amire már majdnem fél 9-től készülök, és nem vagyok hajlandó újra megnyitni az egész kutat, stb.

Ami miatt ma elkezdtem kiírni a mérgemet magamból, az egy kis bugris. 25 körüli jómunkás ember a faterjával vagy munkatársával. A kúton működik egy érzékelő rendszer, ami számlálja a beérkező autókat, és vagy simán köszöntő szöveget nyomat, vagy az akciónkat közli, jelenleg a minden 3. autós nyer... Éppen ők is beleestek, ők voltak a harmadikak. Kint bóklászok a kút elején, nézem hogyan nő a fű (mármint nem folyamatos jelenben, csak úgy ránéztem a buxusokra, a fűre, meg ilyesmi, amikor is befutottak..). Idősebb ember vicces, kérdezi, hogy jól hallotta-e, tényleg ő-e a harmadik? Hiszen a gép érzékelte.. erre közbevág a hülyegyerek, hogy "na persze, érzékelte, mi? Biztosan bentről megnyomott egy gombot, és mindenkinek ezt mondja, ez a nagy üzleti húzásuk!"
Kissé elborult az agyam, és megkérdeztem, hogy látta-e, hogy kint álltam, messze az épülettől? És mire gondol, hogy talán beszaladtam, vagy esetleg távirányító van nálam? Mondtam neki, hogy van egy számláló chip, amit 4 db bináris kapcsoló segítségével be lehet állítani, hogy hányadik tankolónál szólaljon meg a második hangchip, amin az akciós szöveg van rajta. Nem egy nagy műszaki kihívás, de mégsem olyan primitív, mint egy gombot megnyomni, vagy netán egy kihangosítással megoldani. Ennél többre is képesek vagyunk.
Többet nem szólt, csak fizetett, és ment. Mondjuk ez a legjobb, amit tehetett.

Őszintén nem értem, hogy hogyan élnek meg az ilyen hozzáállású emberek az életben. Biztosan megtalálják a saját fajtájukat, és velük elokoskodnak.

A bejegyzés trackback címe:

https://donhu.blog.hu/api/trackback/id/tr6546241

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása