Fordítás

Donhu

Véleményeim, avagy ezt haluzom nap mint nap. Kommentáljatok mindent! Kíváncsi vagyok a véleményeitekre!

Utolsó kommentek

  • Gergő Lőrinczy: @Bandris33: Most lehet hogy nem ide tartozik, de mennyi 21 milliónak az egy tizede? (2017.07.15. 04:29) Lottó nyerési esélyek.
  • Gergő Lőrinczy: *Az utolsó mondatot azt hülyeségből írtam. (2017.02.04. 14:44) Lottó nyerési esélyek.
  • Gergő Lőrinczy: Hogy van a Puttó nyerési esélye? Mert én ki akarom számolni ha van egy 2 mezős játék. (2017.02.04. 14:39) Lottó nyerési esélyek.
  • L.A.M.: @L.A.M.: Basszus, hülye vagyok, a kérdés végét visszavontam. Nem 45-ből kell ötöt eltaláni, hane... (2016.12.03. 00:42) Lottó nyerési esélyek.
  • L.A.M.: @Bandris33: Hátha még olvasod ezt a blogot. Nekem az Eurojackpot esélyeivel van problémám. Az öt... (2016.12.03. 00:37) Lottó nyerési esélyek.
  • Utolsó 20

Vizit díj.

2007.02.14. 13:24 | Bandris33 | Szólj hozzá!

Címkék: vicces

Holnaptól vizit díjat kell fizetni az orvosnál. Már 3 napja járok dokihoz, hogy kihasználjam a free egészség szolgáltatást. Elmentem a háziorvosomhoz hétfőn, hogy rendetlenkedik a hátamon egy anyajegy. A barátnőm hívta fel rá a figyelmemet, mert szinte azt sem tudtam, hogy van anyajegy a hátamon, el sem érem, nem is látom, gondom sem volt vele az előző 28 évemben.

Azért gondoltam elmegyek, megnézetem. A háziorvosom egyből elküldött a bőrgyógyászhoz, hiszen az ő szakterületük. Igen ám, de egy új városban megtalálni a bőrgyógyászatot, kalandos lehet. Főleg, mert együtt van a nemi beteg gondozóval. Bár nagyjából elnavigáltam a közelébe, de mégsem találtam az épületet. Hát nem volt más hátra, meg kellett kérdezni valakitől.

Igen ám, de ki mondja meg nekem, hogy hol van a bőr- és nemi beteg gondozó? Fiatalt megkérdezni nem akartam. Így hát azt találtam ki, hogy egy idősebb embert kellene megkérdezni, hátha rutinból tudja, hogy hova kell menni. Persze legyen helyi lakos, és ha lehet diszkréten mutassa meg, vagy mondja el, merre keressem, és ne egy zsúfolt buszmegállóban próbálkozzak.

Megláttam egy mamit, aki éppen kerekesszatyorral lépett ki egy lakóház ajtaján, odatoppantam elé, és kértem, mondja meg, merre van a bőrgyógyászat.
-Aranyoskám, jöjjön csak, megmutatom.
Azzal kisétáltunk a zsúfolt buszmegálló közepére, és Toldit megszégyenítve a botjával mutogatott egy épületre, mondván "ott van a bőr- és nemi beteg gondozó". Mondanom sem kell, fel sem néztem, ki mit szól, a mami is csak a huzatból érezhette, hogy elsiettem, mert a szeme biztosan nem tudott követni, olyan gyors voltam.

Az eset lényege, hogy ha valami baj van egy anyajeggyel, sebes lesz, vagy kiemelkedik, meg kell nézetni a bőrgyógyásszal, mert az nem természetes, és állítólag nagyon veszélyes, ha nem kezelik.

Egyébként hipohonder vagyok, mert régebben (másik városban) még azzal is elmentem a bőrgyógyászhoz, hogy herpeszes lett a szám. Mondom a dokinak, nézze már meg, mi ez itt. Azt mondja sima ajak herpesz. Mondom oké, de mit kell vele csinálni? Erre néz rám, és megkérdezi, hogy miért kerestem fel. Mondom hogy hát ezért itt, ni! (mutatok a sebre a számon) Hitetlenkedve nézett rám, és olyan hanghordozással irányított egy patikába bármilyen herpesz elleni krémért, mintha szellemileg retardált lennék. Hiába mondtam, hogy oké, biztos ilyesmi sok embernél előfordul, de az én eddigi 24 évem alatt még nem volt ilyen, azért csak kitessékelt. Azt hiszem nem értette meg az én érzékeny lelkemet. : )))

A bejegyzés trackback címe:

https://donhu.blog.hu/api/trackback/id/tr8836524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása